شلوارمردانه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

رمز و راز شلوارهای تنگ مردانه :

یکی از رمز و رازهای خرید شلوار مردانه، شلوارهای تنگ هستند. رازی که آقایان در خرید این شلوارها باید به آن دقت کنند این است که معمولا این شلوارها خودشان به خودی خود جذب هستند به همین دلیل باید این شلوارها را دقیقا سایز خود بخرید.

شلوارهای تنگ در گذشته انتخاب مناسب جوانان و نوجوانان محسوب می شد اما امروزه آقایان میانسال نیز می توانند از این مدل شلوارها نیز بپوشند. در انتخاب شلوارهای تنگ دقت کنید که این شلوارها متناسب سایز شما باشند. زیرا گاهی آقایان شلوارهای تنگ را تنگ تر از سایز پاهای خود میخرند که جذب تر خودش را نشان دهد اما باید بگویم این کار مناسب نیست زیرا جریان خون را در پاهای شما کمتر می کند و باعث می شود زودتر از راه رفتن خسته شوید.

برای ست کردن این شلوارمردانه مهم نیست که شما پوتین چلسی یا یک جفت کتانی بپوشید. برای انتخاب این مدل از شلوارها می توانید برند های ایو سنت لورن و یا بالمین را انتخاب کنید زیرا این دو برند با کلاس وفادار به این مدل از شلوارها هستند.

رمز و راز شلوارهای مردانه راسته:

برخی از آقایان همیشه به دنبال راحتی هستند. یعنی می خواهند در طول روز با شلوار خود راحت باشند از این رو می توانند از شلوارهای راسته استفاده کنند. یکی از رازهایی که در شلوارمردانه راسته وجود دارد دقیقا راحتی آن ها است. و در عین این راحتی بسیار شیک نیز هستند.

مدل های موجود شلوارهای راسته در بازار در ترکیب با پیراهن ها، کت های بامبر و تی شرت ها باعث شده است که شما در هر فصلی بتوانید این شلوارهای راسته را انتخاب کنید

اگر شما یک شلوار راسته را انتخاب کنید می تواند یار وفادار چند ساله شما باشد زیرا که این شلوارها هیچ گاه از دنیای مد خارج نمی شوند.

رمز و راز شلوارهای مردانه گشاد:

انتخاب یک شلوارمردانه گشاد باعث می شود شما ساده گرا به نظر برسید. زیرا طراحی این مدل از شلوارها ساده گرا و عمل گرا بودن آن است. به همین دلیل است که این شلوارها بین تمامی آقایان، حتی آقایان لاغر اندام با پاهای لاغر، محبوبیت دارد. شما با انتخاب این مدل از شلوارها می توانید یک ظاهر منحصر به فرد برای خود ایجاد کنید اما توجه کنید با استفاده از رنگ های خنثی در دیگر استایل های خود باعث بیشتر به چشم آمدن شلوار خود شوید. باید بدانید شلوارهای گشاد برای آقایان لاغر اندام و بلند قامت بهتر هستند اما اگر شما قد کوتاه تری دارید می توانید از مدل های مخروطی گشاد استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: رازهای انتخاب شلوار مردانه چیست؟

اندازه استاندارد شلوار

شلوارمردانه راسته و معمولی بهترین نوع شلوار مردانه هستند که هیچ گاه جایگاه خود را در میان مردان از دست نداده اند . شلوار مردانه باید کاملا متناسب با فرم بدن باشد . به این معنی که یک شلوارمردانه هرچقدر گران قیمت و با کیفیت اگر برای شما کوچک یا بزرگ باشد هیچ جذابیتی نخواهد داشت و شما بار دیگر آن را نخواهید پوشید . قبل از خرید شلوار مردانه باید تمامی درزهای آن را بررسی کنید که قابلیت شکافت و تغییر سایز داشته باشد . در غیر این صورت سعی کنید یک سایز بزرگتر را انتخاب کنید .

شلوارهای دست دوزی که به خیاط خود سفارش میدهید در مقایسه با شلوارهای آماده قابل اطمینان تر هستند زیرا با دقت کافی آماده و دوخته میشوند . در دوخت شلوارهای دست دوز به علت نظارت کامل شما دیگر نگرانی بابت پارچه و دوخت آن ندارید . اما در خرید از فروشگاه ها باید به دقت نوع پارچه و اندازه شلوار را بررسی کنید

قد شلوار

اگر قد کوتاه هستید یا اندام چاقی دارید ، هنگام خرید شلوار باید حتما آن را به همراه کفش پرو کنید یا باید لباسی که بیشتر اوقات به تن دارید بهتر است پوشیده باشید تا بدانید اندازه آن مناسب با شما و دیگر لباس هایتان هست یا خیر .

مدل های مختلف شلوار مردانه

شلوار های مردانه در سه نوع اندامی یا جذب ، دم پا گشاد و راسته دوخته میشوند . شلوار های اندامی بیشتر مناسب افراد لاغر اندام و ورزشکار با اندام ورزیده است تا ظاهر شما را جذاب جلوه دهد .

همچنین اگر چاق هستید بهتر است از شلوار های راسته یا دم پا گشاد استفاده کنید تا بین بالا تنه و پاهای شما تناسب ایجاد شود هر چند این مدل کمی از مد روز به دور است . شلوار های راسته نیز از بالا تا پایین به یک اندازه هستند و مناسب افرادی که تناسب اندام دارند می باشد .

 

لوازم جانبی شلوار

زیپ و دکمه شلوار جز یراق شلوار محسوب میشود از این رو میتوانید سلیقه شخصی خود را در آن اعمال کنید . انتخاب نوع شلوار بستگی به سلیقه شخصی شما دارد .

منبع: شیک پوشان




:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : چهار شنبه 18 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی